Heii ♥
Dawno nie dodawałam postów ;) . Ale wiecie święta i totalna obżerka ** . Teraz siedzę i oglądam serial ;)
Pozderki :D
środa, 23 kwietnia 2014
czwartek, 17 kwietnia 2014
Heii ♥
Teraz siedzę przy komputerze pije jogurt i zajadam się ciasteczkami , dzisiaj mam bardzo dobry humor ponieważ pogoda dopisała . Jutro chyba nie będzie żadnego posta bo jadę opiekować 3 letnim bratem ciotecznym <3 . Więc pobudka o 6.00 rano ! ..
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Przed chwilą szperając po sieci znalazłam te śliczne BUCIKI , myślę o ich zakupie a wam podobają się a może lepsze waszym zdaniem są inne kolory ??PISZCIE W KOM . *Są to convers'y *
wtorek, 15 kwietnia 2014
Nudze się :/
Za oknem pada deszcz a ja siedzę otulona w koc na fotelu i czekam na kakao . W TV reklamy i co tu robić ???? .
N O I L I P A .
Przynajmniej dodawanie postów sprawia mi jakąś ,, satysfakcję '' .
Myślę też trochę o tych ślicznych butów :) . Podobają wam się ??? .
-
-
Jeśli podobają wam się te buty piszcie w komentarzach a jeśli chcecie pokazać jakie wam się podobają piszcie w kom * -* .
N O I L I P A .
Przynajmniej dodawanie postów sprawia mi jakąś ,, satysfakcję '' .
Myślę też trochę o tych ślicznych butów :) . Podobają wam się ??? .
-
-
Jeśli podobają wam się te buty piszcie w komentarzach a jeśli chcecie pokazać jakie wam się podobają piszcie w kom * -* .
Jevverly
Powiem teraz trochę o biżuterii . A więc to jest troszkę o biżuterii którą wam polecam ;) :
1. Cudowny naszyjnik sowa ;) . Moim zdaniem jest on przepiękny posiadam go już w swoim zbiorze i jestem zadowolona .
2 . Druga rzecz to jest rzecz która często nie pojawia się w sklepie a to jest bransoletka z muliny ja przynajmniej nigdy nie widziałam jej w sklepie , ponieważ robię je sama i jestem bardzo zadowolona . Może ktoś z was też robił piszcie w kom ! <3 . Jeśli chcecie ją zrobić poszukajcie porad w internecie .
3. Trzecia rzecz to pierścionek który jest ozdobiony mozna powiedzieć kokardką coś takiego xD . Nie nosze pierścionków ale ten jest wyjątkowy kiedy twój palec jest odpowiedniej wielkości pierścionek na pewno się sprawdzi ;) .
To były 3 najładniejsze najwygodniejsze i t p rzeczy . Może wy też macie inne swoje ulubione piszcie w komentarzach *** .
Fashion
Jesteśmy już coraz bliżej lata ;;;))) . Muszę kupić kilka ślicznych rzeczy by uzupełnić szafę letnimi ubrankami :>
1. Spodenki ombre są naprawdę przepiękne . Najbardziej przypadły mi do gustu takie o kolorze morskim :) . Byłabym napewno zadowolona z ich zakupu .
2. Drugą rzeczą która jest zaskakująco śliczna jest crop top mam już ich kilka ale kocham je ! <3 . Najlepsze są te z długim rękawem <3 .
Narazie w planach mam te 2 rzeczy a wam czego brakuje w szafie :)??
Przepis na tosty na słodko
Cześć mocno przepraszam za tak długą przerwe w blogowaniu ;c .
Właśnie robią mi się tosty ;). Wiem ** Mam pomysł może dam wam mój pomysł na tosty na słodko ;) . Tosty mają byc inne niz wszystkie <3
A więc potrzebujemy ;;;
*Nutelli
*Truskawek
*borówek
(OPRÓCZ BÓRÓWEK MOŻEMY WZIĄŚĆ INNE OWOCE <3 )
* Mozzarelli
*miód
*maliny <3
Więc tak najpierw smarujemy tosta nutellą .
Teraz czas na skrojenie truskaweeczek i położenie ich na tosty <3 .
Później układamy kilka borówek na naszego tosta .
Dokładamy malinki nie muszą być obowiązkowo ale bedzie jeszcze słodsze <3 /
Skrajamy mozzarelle i kładziemy na tosta .
No i do tostera . .
Kiedy wyjmiemy tosta miłośnicy słodkiego smaku dają jeszcze miodek ;) .
Mam nadzieje źę spróbujecie przepisu
Właśnie robią mi się tosty ;). Wiem ** Mam pomysł może dam wam mój pomysł na tosty na słodko ;) . Tosty mają byc inne niz wszystkie <3
A więc potrzebujemy ;;;
*Nutelli
*Truskawek
*borówek
(OPRÓCZ BÓRÓWEK MOŻEMY WZIĄŚĆ INNE OWOCE <3 )
* Mozzarelli
*miód
*maliny <3
Więc tak najpierw smarujemy tosta nutellą .
Teraz czas na skrojenie truskaweeczek i położenie ich na tosty <3 .
Później układamy kilka borówek na naszego tosta .
Dokładamy malinki nie muszą być obowiązkowo ale bedzie jeszcze słodsze <3 /
Skrajamy mozzarelle i kładziemy na tosta .
No i do tostera . .
Kiedy wyjmiemy tosta miłośnicy słodkiego smaku dają jeszcze miodek ;) .
Mam nadzieje źę spróbujecie przepisu
poniedziałek, 7 kwietnia 2014
piątek, 4 kwietnia 2014
czwartek, 3 kwietnia 2014
wtorek, 1 kwietnia 2014
Prima Wera
Hej < 3 spędziłam dziś miło dzień z Paulą ( przyjaciółką ) <3
Ale później ( Przeczytajcie <wiem że długie > ale pliss xd ) .
Poszłam do naszej ( mojej i Pauli ) koleżanki Oli ;) . Spytałyśmy ją czy chce zrobić z nami żart dla naszej 2 kol Gabi :) . Zgodziła się ale nie miałyśmy pomysłu na żart gdy nic nam nie wpadło do głowy postanowiliśmy zrobić słaby żart ale tez dobry mianowicie ,, słony cukierek '' zrobiłyśmy dziurkę w jednym z cukierków i dosypaliśmy tam soli itd , ponieważ cukierki były trochę miękkie dało się je połączyć ;) . Wymyśliłyśmy po drodze do domu Gabi że Ola pójdzie po nią mówiąc że chce iść z nią do niej ( do Oli ) .A my miałyśmy schować się za drzewami A kiedy Ola dojdzie do pewnego miejsca a ona nie będzie chciała jeść cukierka ma na nas zaczekać a my coś wymyślimy ;) . Rozumiecie xd ? . No i wszystko szło z godnie z planem ale do czasu -_- .
Ola wzięła Gabrysie do wyznaczonego miejsca tylko powiedziała : Chcesz cuksa ? Ona że nie i sobie poszła A miała na nas czekać iwgl uciekła .
To jeszcze nie aż tak źle najgorsze było że jak znaleźliśmy ją mówiła że nic nie wie o żadnym żarcie ( to było przy Gabrysi )
Wkurzyłyśmy się :/ /:/ :/ :/ A wy co sądzicie ;0 ?
Ja na razie idę się uczyć do testu z matmy ;) .
*Wera*
Ale później ( Przeczytajcie <wiem że długie > ale pliss xd ) .
Poszłam do naszej ( mojej i Pauli ) koleżanki Oli ;) . Spytałyśmy ją czy chce zrobić z nami żart dla naszej 2 kol Gabi :) . Zgodziła się ale nie miałyśmy pomysłu na żart gdy nic nam nie wpadło do głowy postanowiliśmy zrobić słaby żart ale tez dobry mianowicie ,, słony cukierek '' zrobiłyśmy dziurkę w jednym z cukierków i dosypaliśmy tam soli itd , ponieważ cukierki były trochę miękkie dało się je połączyć ;) . Wymyśliłyśmy po drodze do domu Gabi że Ola pójdzie po nią mówiąc że chce iść z nią do niej ( do Oli ) .A my miałyśmy schować się za drzewami A kiedy Ola dojdzie do pewnego miejsca a ona nie będzie chciała jeść cukierka ma na nas zaczekać a my coś wymyślimy ;) . Rozumiecie xd ? . No i wszystko szło z godnie z planem ale do czasu -_- .
Ola wzięła Gabrysie do wyznaczonego miejsca tylko powiedziała : Chcesz cuksa ? Ona że nie i sobie poszła A miała na nas czekać iwgl uciekła .
To jeszcze nie aż tak źle najgorsze było że jak znaleźliśmy ją mówiła że nic nie wie o żadnym żarcie ( to było przy Gabrysi )
Wkurzyłyśmy się :/ /:/ :/ :/ A wy co sądzicie ;0 ?
Ja na razie idę się uczyć do testu z matmy ;) .
*Wera*
Piosenka dnia < 3
Piosenka z dedykacją dla Pauli. R < 3 .
Polecam wam ją serdecznie <3 ..
WESOŁEGO PRIMA APRILIS :*
Wera
poniedziałek, 31 marca 2014
Recenzja samsung galaxy young
Więc najpierw + : Ma bardzo dużo pamięci , Oczywiście ma sklep play , bardzo rzadko się zacina , ma wytrzymałą baterie .
Teraz - : Nie ma flesha , Ma mały ekran :/ , ma słaby głos ( gdy puszczasz muzykę słychać całkiem dobrze ale gorzej niż na np sony xperia e lub samsung s 3 )
Polecam jego kupno :* .
*Wera
Począteeeek < 3
Oto pierwszy post na moim blogu :*.
Mam nadzieje że wam się spodobaaa . Blog będzie o : moim życiu , moich zainteresowaniach , będą tu dodawane różne recenzję .
Pozdrawiam was *wera*
Mam nadzieje że wam się spodobaaa . Blog będzie o : moim życiu , moich zainteresowaniach , będą tu dodawane różne recenzję .
Pozdrawiam was *wera*
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)















